Nie jestem facetem, więc nie znam się na męskich sklepach. Dlatego pytam sie Was-gdzie mozna dostać niedrogie męskie firmowe ciuchy?- w jakim sklepie i w jakiej mniej więcej cenie kupic mozna kurtke, spodnie, koszule, thirt?
Firmowe ciuchy z reguły są drogie, chyba, że trafisz na jakąś obniżkę/wyprzedaż, mieszkając w większym mieście zawsze lepiej trafić, bo wiesz kiedy je organizują.
_________________ co Cię obchodzi jak korzystam z szaleństwa, bez czy w pasach bezpieczeństwa..
Samm
Wysłany: 2009-03-10, 20:08
Nie wiem co wg Ciebie dokładnie oznacza "firmowe", ale ja np. często kupuję ciuchy w Housie czy innym Reserved i nie jest tak bardzo drogo. Można czasem kupić świetne spodnie za 60-70zł albo T-shirty z fajnymi motywami za 3 dyszki. Ja kiedyś kupiłem kilkanaście t-shirtów na ebayu, szły ze Stanów i wyszło całkiem tanio (jak na tamte czasy...). Jednak drugie tyle zapłaciłem, bo mi paczkę oclili (tak jakoś ZUPEŁNIE PRZYPADKOWO im się rozdarła, więc jak już zobaczyli co jest w środku to mi cło dowalili. No ale może miałem pecha ;])
Przy swoich poszukiwaniach fajnych stron w internecie znalazłem portal sybil.pl - tam jest dużo info. M.in właśnie w związku z ogólnie pojętym "stylem, kulturą itd itd, tak więc polecam
Ostatnio zmieniony przez Samm 2009-03-10, 20:10, w całości zmieniany 1 raz
haha, najtaniej jest w second hendach tam tez mozesz znalesc firmowa odziez, ktora z pewnoscia droga nie bedzie, ale sporo trzeba sie bedzie nakopac i nagrzebac
ale jesli masz wyczucie stylu bedziesz wiedzial, co jest dobre nawet jesli nie jest firmowe
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum