Da rade . Trzeba tylko się zdobyć na większy wysiłek umysłowy...
Dokładnie... to wcale nie takie trudne...
To mnie rozwaliło:
Cytat:
Mimo wszystko ...wtrącenie Leśnej... więc
Jak można pisać "więc" po słowach "mimo wszystko"? To już lekka przesada... Zanim się coś dopisuje trzeba rzucić okiem na to, co było przed wtrąceniem, bo je się w takim przypadku "pomija"... Ehh, ciężko to wytłumaczyć. ;P Kto zrozumie ten zrozumie, kto nie zrozumie ten ma pecha. ;P
no ale popatrz dla mnie normalne jest powiedziec np. mimo wszystko sprawdzian nie był trudny więc moge dostać piatkę ....
Tu nie zostało użyte wtrącenie, a to zupełnie zmienia postać rzeczy... Najlepiej patrz w tamto zdanie tak długo, aż zrozumiesz o co mi chodzi (może akurat się uda ;P).
Ostatnio zmieniony przez Prymas 2006-03-13, 21:38, w całości zmieniany 1 raz
Rdzawa, nie jestem nauczycielem polskiego i z tego co widzę, to nie mam umiejętności przekazywania wiedzy, więc wstrzymam się od skomentowania tego "czegoś". ;)
Już im to pisałem - wolą mieć zupełnie niespójną historyjkę.
I always feel like somebody's watching me
Who's playing tricks on me?"
leśna_, niech sobie piszą, jeśli ich to bawi. ;] Może to my jesteśmy jacyś "inni". ;P
no coz
_________________ "I always feel like somebody's watching me
And I have no privacy
I always feel like somebody's watching me
Who's playing tricks on me?"