Wysłany: 2006-10-18, 22:12
tia oja wiedza o pilce noznej i koszykowej konczy sie na kolorze pilki gdybym umiala sie bawic w cos takeigo to bym pewnie obstawiala, albo na gieldzie bym sprzedawala kupowala..tylko sie znac trzeba niestety...
Ja to Grywam Już może z 2 lata w to regularnie na Internecie I tylko gram sporty amerykańskie takie jak NHL NBA NLB i takie takie hhee wciągneło mnie to bardzo ale jak narazie jestem sporo na plus wiec nie zamierzam z tego zrezygnować
ja mam 15 lat gram z przerwami od roku.
Ale uzależniające to jest ...niestety.
Ale łatwo to rzucić.Poprostu weź 100zł i zagraj jak wejdzie to jesteś do przodu a jak nie to sie tak wkurwisz że ci sie odechce;p.
Ja to gram czasami jak jestem w temacie to puszczam po 1 kupon dziennie ale przewaznie gram w weekendy.
Co obstawiacie?
Ja to obstawiam gałe największy mój kurs to 128;]
Ja jak najbardziej preferuje bukmacherke, grywam zazwyczaj weekendowo. Wiadomo, wiecznie wygrywać nie można ale czasam wpadnie w ręce jakąs niezła sumka.
_________________ Chce byś wysłuchał tych słów o jedno proszę pozwól
Znajdź w sobie silę na dobro na wiedzę i na rozum
Zatrzymajmy się w pędzie nikt nie pamięta po co biegnie
Czy na pewno po szczęście czy sam bieg nie jest biegu sensem
Nic nie jest pewne ja przecież sam wciąż pytam
Szukam sposobów by kiedyś polecieć jak Ikar
Na skrzydłach tej wolności
I jeśli mam jak on spaść to spadnę jak on
Ale szczęśliwy bo żyłem naprawdę..
Kiedyś sporo grałem. Co weekend, choć były to drobne sumy. Mam całą szufladę nietrafionych kuponów. Nie gram w ogóle od jakiegoś roku. Znudziło mi się, choć rozważam powrót do tego, bo to fajna zabawa, emocje, no i można coś zarobić . Grałem wyłącznie piłkę nożną.
_________________ "Zgaś moje oczy: ja Cię widzieć mogę,
Uszy zatrzaśnij: ja Ciebie usłyszę -
I ja do Ciebie bez nóg znajdę drogę
I bez ust krzyk mój cisnę w Twoją ciszę"
Farel
Wysłany: 2008-04-20, 21:16