Czy znajdę kilka osób grających, mających zamiar, lub po prostu lubiących ten wspaniały instrument ?
Postanowiłem założyć ten temat, ponieważ sam gram na gitarze akustycznej i elektrycznej i szczerze mówiąc wiąże z nim swoją przyszłość.
Na tym instrumencie gram od prawie 2 lat, początki były ciężkie, nie raz miałem tzw. "kryzys gitarzysty", ale ostatecznie zawsze sie cieszę jak siadam do gitary. Nie wiem jaki poziom aktualnie utrzymuje, bo trudno siebie ocenić, ale myślę że już dużo umiem, teraz coś trudniejszego, typu skale, własne solówki itp.
Jestem samoukiem, bo na prywatne lekcje grania nie mam czasu, zresztą samodzielne poznanie gitary przynosi wiele radości.
A jak było z wami? Macie jakieś problemy? A może nie wiecie jak zacząć? Piszcie Mam nadzieję, że ten temat się trochę rozwinie i będziemy toczyli wiele ciekawych dyskusji
Znalazłem kilka adresów, które mogą pomóc niektórym osobom w nauce gry na gitarze, oto one:
May-Szkoła -Polska, nieoceniona strona dla początkujących, jak i średnio zaawansowanych,
Guitar Zone -Polska strona
Cyberfret.com -Świetna strona z dużą ilością teorii, niestety trzeba znać dobrze język angielski.
Guitar Dreams -Kolejna dobra strona z teorią, również angielska
grram ponad rok dla przyjemnosci i szczerze mowiac nie wiaze z tym zadnej przyszlosci.
kocham te chwile kiedy siadam do ktorejs z nich ehhhhhh jedyna rzecz ktora potrafi jeczec piekniej niz kobietaaa dosiadac ja nicym ogiera i jezdzic po niej paluszkami ahhhhhhh
jak mozesz to napisz taby i przeslij te swoje solowki
ciekawi mnei co tam naskrobales
Też gram już ponad półtora roku, ale tylko dla własnej satysfakcji.
Pochwalę się, że jedną z moich pierwszych melodii był właśnie nasz piękny Mazurek Dąbrowskiego. Ogólnie nie gram solówką, bo nie wiem, gdzie jest a, c, d i ta cała reszta, tylko gram biciami, używając akordów oczywiście xD