Wys³any: 2007-04-28, 21:02 Hip-Hop i regge czyli kto lubi i jakie zespo³y XD
chcia³bym prosiæ aby¶ci epodzielili siê zemn± waszymi ulubionymi zespo³ami regge i hip hopu typu NDK lub Paktofonika itd piszcie tu o swoich luubionych kawa³kach zespo³ach i tre¶ciach z danych piosenek bede wdziêczny za kazde posty... pozdro for AllXD
_________________ Grass porasta mury mego miasta
Nielegalna plantacja zielonego chwasta
Nied³ugi czas min±³ gdy w p³uca me wp³yn±³
Tetrohydrocannabinol pozytywny stan nawin±³
Chmura s³odko-md³a
To ta good sensimilla, ona
Ca³a zielona, w serce w bletce skrêcona
Skona w moich szponach
Palona nie w gramach a w tonach
hm... je¶li chodzi o regge, to niestety jestem laikiem i jedyny artysta z tego nurtu jakiego kojarzê z nazwwiska i potrafiê powi±zaæ z konkretnymi utworami to Bob Marley... Je¶li chodzi o hip hop, to najbardziej lubiê Paktofonikê i Kaliber 44, jeszcze mog³abym tu zaliczyæ formacjê Gramatik... W sumie tu sie koñczy moja lista... Nie s³ucham stricte takiej muzyki, czê¶ciej co¶ z tzw pogranicza.
_________________ "Jakkolwiek bym siê nie stara³, nie potrafiê ju¿ znale¼æ siê z powrotem w swojej dawnej kopercie czy choæby rozsi±¶æ siê wygodnie w swoim starym "ja"; zbyt wielki tam nieporz±dek; meble poprzestawiano, ¿arówka siê przepali³a, strzêpy przesz³o¶ci walaj± siê po pod³odze."
reggae:
Eastwest rockers(proste s³owa, bless ya , H.I.M.), , Sizzla(can't cool can't quench), Hugh Mundell(million miles), MFCC(salwa na cze¶æ JAH, miejsce i czas) , Steel Pulse(leggo beast), Thirdl World(reggae ambasador) De.er i Kuba ( patrz bwoy) Culcha Candela ( one destination , next generation) Augustus Pablo, Blood Sisters , Linval Thompson
hip hop, rap: