Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam muzykę gotycką. Lubię
jej słuchać i myślę,że jest idealna.
Zespoły,które uważam za świetne to Closterkeller,Moonspell,
Moonlight,Horrida Lilith też czasem słucham i też mi się podoba.
Co myślicie o tej muzyce? o samych gothach? jakie zespoły
moglibyście polecic??
pozdrawiam
_________________ "coraz ciszej wycisza się krzyk,coraz bardziej łagodzi się ból..."
Masz na myśli ubiór?to jak się malują?
Według Ciebie jak mają wyglądać na koncertach?
Osobiście bym się tak nie umalowała ani nie ubrała tak samo jak
nie ubrałabym się jak laseczki w różu;P
Ja o nich mam bardzo dobre zdanie,mają zalety.
Ogólnie są sympatyczni i niezłe wiersze piszą:D
_________________ "coraz ciszej wycisza się krzyk,coraz bardziej łagodzi się ból..."
Również tego slucham, ale nie jestem jakąś fanką tej muzyki, bo mi od niej łeb pęka. Kocham za to Evanescence. Aha: kochana, tak na marginesie nie pisze się 'gotyk', bo gotyk to jest epoka w renesansie. a 'goTHICK(bądź goTHIK)' jest to właśnie rodzaj muzyki. tak na przysłość ci powiedziałam, żebyś kiedyś gafy nie strzeliła
Jeśli chodzi o mnie ,to obstaję przy punku
_________________ Wiedz, że nigdy się nie poddam. Będę walczyć o tę miłość. . O miłość która dała mi zarówno ból i cierpienie jak i chwile radości . . Miłość jest jak magia- pojawia się i znika.
Słucham gotyku, gdy mam nastrój. Podoba mi się, ale słuchanie go naokrągło przyprawia mnie o szybką depresję. Oprócz Closterkellera czy też starego Moonlighta lubię stare Artrosis^^
_________________ We're part of a story,
Part of a tale
We're all on this journey
No one is to stay
Wherever it's going
What is the way?
Zdarza mi się od czasu do czasu słuchać polskiego gotyku Artrosis. Moonspella znam tylko jeden utwór - malutko, wiem . Preferuję posłuchać troszkę mocniejszej muzyki.
Wysłany: 2007-01-09, 14:20
lubie muzyke
ale nie cierpie gothow a gothyczek w szczegolnosci
jak mawia moj kumpel
"zly gothyk boli przez cale zycie"
aaaa
muesz se klosterkelera teraz wlaczy