salejzajnki koło uniwersytetu, a salezjanie zupełnie gdzie indziej? chyba znowu coś kręcę
to koło uniwersytetu jest jakies liceum? hmmm nie mam pojęcia
Ostatnio zmieniony przez Rdzawa 2007-04-17, 13:43, w całości zmieniany 1 raz
a salezjanie na młodych techników?
o salezjankach koło uniwersytety to nie ja powiedziałam
ja się dziwiłam że są salezjanie i salezjanki jeśli się nie myle...
nie znam się na liceach nawet nie wiem gdzie jest jedno do któego składam "papiery"
_________________ "Koszykówka jest jak religia-wiele osób ją praktykuje, ale nikt do końca jej nie rozumie"
omg, ich jest wiecej? Mowisz o takim tragicznie modernistycznym kosciele ktoy wkyglada jak ostroslop?
yyy o takim w dziwnym kształcie bardzo....
Cytat:
Nie ma salezjanow... ??
nie wiem własnie....
Cytat:
ktore? number 6?
też nie wiem gdzie jest, ale mówie o 12
wiem gdzie to jest tzn. plac orląt lwowskich, ale gdzie dokładnie szkoła to nie wiem (w sumie nic dziwnego skoro bywam w tamtych okolicach ... raz na rok?ale pójdę w piątek na drzwi otwarte i się dowiem, choć mam nadzieje że nie będę tam chodzic )
_________________ "Koszykówka jest jak religia-wiele osób ją praktykuje, ale nikt do końca jej nie rozumie"
Wysłany: 2007-04-17, 20:39
Cytat:
też nie wiem gdzie jest, ale mówie o 12
NAJNUDNIEJSZE LICEUM... tam si enic a nic nie dzieje. 3/4 mojej gimnazjalnej klasy wyruszylo do 12 i wszyscy mowia: po CH**A ja tam lazlem, tam nic si enie dzieje, nauczyciele leca na psychotropachi wyzywaja sie na glodzie na ucznich... zal... Rydzu, zmarnujesz sie, lepiej juz 8.
Cytat:
wiem gdzie to jest tzn. plac orląt lwowskich, ale gdzie dokładnie szkoła to nie wie
NAJNUDNIEJSZE LICEUM tam si enic a nic nie dzieje. 3/4 mojej gimnazjalnej klasy wyruszylo do 12 i wszyscy mowia: po CH**A ja tam lazlem, tam nic si enie dzieje, nauczyciele leca na psychotropachi wyzywaja sie na glodzie na ucznich.
możliwe... ale dwie osoby znam, nie trzy które nie negowały mojego wyboru
Cytat:
taka pipidowa za tym oszklonym budynkiem