technikum hotelarskie im. Hugona Kołłątaja ?<i tak mnie to nie interesuje>
Więc nie rozumiem dlaczego się tam wybrałaś. Przecież zawsze moglaś iść choćby do zwykłego LO.
Ja LO już skończyłam. Teraz studiuję sobie na dwóch uczelniach a między czasie piszę pracę Może ktoś chce to dokończyć za mnie?
_________________ I-I-I-I-I-I
I be buggin'
Cuz all these fake thugs is tryna press up
I need a boss like (hey!)
Who's flossing like (hey!)
Tossin' dough like (hey!)
That drives me crazy!
LVII LO im. K. K. Baczyńskiego w Warszawie.
Profil humanistyczno-lingwistyczny.
[angielski/włoski/łacina/historia]
Ło matko jedyna. Ostatnio dyrektorka wymyśliła sobie krawaty.
Raz w miesiącu mamy być na galowo i w szkolnych krawatach ;]
Krawaty są oczodajnie szafirowe i mają logo szkoły. Wywołują niekontrolowane ataki agresji.
Szkoła fajna jest ;] W budynku było kiedyś więzienie dla kobiet.
Dalej mamy deptak
_________________ she's beautiful as usual with bruises on her ego and
her killer instinct tells her to be aware of evil men
Od dziś i przez kolejne 3 lata:
IV LO im. T. Kościuszki w Krakowie
klasa francusko-geograficzna z angielskim xD
nie dość, że szkoła jedna z większych (ponad 1000 uczniów), najbardziej obleganych, to jeszcze najwyżej położona w Krakowie, jedyna w jakiej chodzi się pod górę
Ostatnio zmieniony przez Yenna 2007-09-03, 17:05, w całości zmieniany 1 raz
a tam dużo fajnych ludzi chodzi ^^ właśnie w klasach matematycznych mam trochę znajomych. teraz są w II klasie o ile się nie mylę.
w każdym razie powodzenia.
dobrze, że nie pre-ib xD
_________________ Taniec jest jak powietrze.. Zacznijmy oddychać ;-)
International Baptist Theological Seminary of the European Baptist Federation w Pradze.
CAT Programme (The Certificate in Applied Theology)
cziki cziki, ale tylko do maja