Pytanie do studiujących informatykę - czy naprawdę jest tam tyle matmy, jak o tym słyszałem? Sam się wybieram na te studia, ale nie jestem orłem od całkowania i różniczkowania. To mnie trochę przeraża.
ja informatyki nie studiuję, ale na UW idąc na matmę musisz zdawać maturę z infy... ponoć trochę się to łączy. znajomy jest na pwr na infie i mówi, że jest jej dużo, ale jak to dokładnie wygląda to nie wiem, ale mogę podpytać
_________________ Taniec jest jak powietrze.. Zacznijmy oddychać ;-)
Ja równiez mogłabym iść na informatyke, ale jak bedzie matma to ślicznie podziekuje :p
_________________ Skarb to nie tylko złoto czy srebro!!
'' - Ludzie przybierają wciąż nowe maski...
- A co kryje się pod tymi maskami?
- Cała masa gówna. ''
*faris
Wysłany: 2007-01-02, 19:53
proszę zauważyć, że już w lo na infie dużo rzeczy jest z matmy... poza tym jak na infę bez matmy, co wam odbiło czy co...
to tak jak się jedzie do obcego kraju bez znajomości języka - niby masz słownik i rozmówki, ale to nie wszystko
Przecież informatyka i matematyka to pokrewne dziedziny. Jest oczywiste, że będziesz miał np Analizę Matematyczną czy Algebrę Liniową. Oczywiście również fizykę
Komar, tak, mój brat jest studentem informatyki już drugiego roku politechniki lubelskiej. Ja jestem "jeszcze" studentem elektrotechniki, ten sam wydział. I na obu kierunkach jest prze****** matma....
Jezeli nie lubisz matmy lub jej nie umiesz to lepiej się zastanów dwa razy zanim złożysz papiery...
Ja głownie przez matmę przerywam studia... i w przyszłym roku albo na coś innego składam albo jeszcze jedna próba z elektrotechniką xD
Chodzi o to, że jak się przyłożę, to się i nauczę. Ale po pierwsze, dużo pracy to mnie kosztuje, a po drugie satysfakcji jakoś nie mam z tego..