Forum Dyskusyjne :: Informatyk = matematyk?

FAQ  Wyszukiwarka  Użytkownicy  Grupy  Rejestracja  Zaloguj  Album

Forum Dyskusyjne Strona Główna » Ogólne » Edukacja » Informatyk = matematyk?

Informatyk = matematyk?
Autor Wiadomość

Komar

Wysłany: 2007-01-02, 11:03   Informatyk = matematyk?

Pytanie do studiujących informatykę - czy naprawdę jest tam tyle matmy, jak o tym słyszałem? Sam się wybieram na te studia, ale nie jestem orłem od całkowania i różniczkowania. To mnie trochę przeraża.

Kasieczek 
szybko mówiąca

Wysłany: 2007-01-02, 18:50   

ja informatyki nie studiuję, ale na UW idąc na matmę musisz zdawać maturę z infy... :/ ponoć trochę się to łączy. znajomy jest na pwr na infie i mówi, że jest jej dużo, ale jak to dokładnie wygląda to nie wiem, ale mogę podpytać

Idia 
pomaluj mi paznokcie

Wysłany: 2007-01-02, 19:04   

Ja równiez mogłabym iść na informatyke, ale jak bedzie matma to ślicznie podziekuje :p

'' - Ludzie przybierają wciąż nowe maski...
- A co kryje się pod tymi maskami?
- Cała masa gówna. ''

*faris 

Wysłany: 2007-01-02, 19:53   

proszę zauważyć, że już w lo na infie dużo rzeczy jest z matmy... poza tym jak na infę bez matmy, co wam odbiło czy co...
to tak jak się jedzie do obcego kraju bez znajomości języka - niby masz słownik i rozmówki, ale to nie wszystko :]

fallen angel 

Wysłany: 2007-01-02, 20:45   

Przecież informatyka i matematyka to pokrewne dziedziny. Jest oczywiste, że będziesz miał np Analizę Matematyczną czy Algebrę Liniową. Oczywiście również fizykę :evil:

a_a 

Wysłany: 2007-01-02, 20:48   

tylko 12 godzin na pierwszym roku po 1,5 godziny zegarowej : ) oczywiście na pierwszym roku ^^

fallen angel 

Wysłany: 2007-01-02, 20:53   

U mnie jest 15 godzin :>

Później mam jeszcze Statystykę opisową, rachunek prawdopodobieństwa i jeszcze parę innych rzeczy :P

@Michał 

Wysłany: 2007-01-02, 22:24