Według księgi Savior - Vivre prawe uchu u mężczyzn jest przeznaczone dla homoseksualistów. Ale oczywiście w dzisiejszych czasach mało kto na to patrzy.
najlepiej daj se spokój z takimi wynalazkami
chcesz Ty z tym kolczykiem wyglądać jak choinka na gwiazdkę??
_________________ ">>.. ty meliniażu akademicki-zebys tylko nie oślepł..<<"
>>Trenuj tak,abyś mógł przyjąć każdy cios,atakuj tak,abyś nie musiał przyjąć następnego.<<
>> Krocząc ciemną doliną zła sie nie ulęknę .... bo jestem największym ZŁEM w tej dolinie <<
Według księgi Savior - Vivre prawe uchu u mężczyzn jest przeznaczone dla homoseksualistów. Ale oczywiście w dzisiejszych czasach mało kto na to patrzy.
moj kolega mial kolczyka w prawym uchu
i musial wyjac bo mu ciagle dogadywali...
_________________ " Tylko nie mów mi,
że chcieć to móc."
Zależy od kształtu twarzy,sposobu w jaki się czeszesz...moim zdaniem decyzja należy do Ciebie i tylko do Ciebie z uwzględnieniem zdania partnerki.
Ja jestem muzykiem.Kiedy byłem trochę młodszy i troszkę co by nie powiedzieć głupszy...miałem 3 kolczyki w uchu i jeden na łuku brwiowym...zaczynałem od rocka,więc chciałem mieć image charakterystyczny niegdyś dla rockmana:)...teraz został mi jeden w uchu.Mały skromny i ledwie widoczny -z wiekiem zmieniłem podejście do muzyki na szczęście.
_________________ "Na imię mi Legion",bo nas jest wielu...
Wszyscy jesteśmy Chrystusami.
Mass
Wysłany: 2007-08-16, 12:09
Oczywiście lewe ucho. Prawe dla pedałów ;P
Ja osobiscie odradzam kolczyka w uchu bo dla mnie np to oby dwa ucha dla pedałów ;P Brzydzko to wygląda. Jak juz to przebij sobie cos innego.
Ktos tam pisał brew.. hmm nom jesli nic nie cwiczysz (sztuki walki itp.) to sobie mozesz przebic i bedzie wiele lepsze niz ucho. Tylko uwazaj jakby byla jakas awantura mojemu kumplowi ktos przy***ał i pół brwi mu poszło
Albo język sobie przekluj.
_________________ Jak rzymski legion, jak polska husaria Chorzowski czempion, niebieska armia ... 19 /R\ 20