PaulinaS
Wysłany: 2007-08-12, 09:32 Prośba o pomoc w badaniu do pracy magisterskiej
Witam
Jestem studentką piątego roku psychologii. Zwracam się z prośbą do kobiet i dziewcząt o pomoc w badaniu do mojej pracy magisterskiej.
Osoby, które zgodzą się pomóc, bardzo proszę o podanie adresu e-mailowego, na który wyślę krótki kwestionariusz do wypełnienia. Dotyczy on stylów radzenia sobie ze stresem. Badanie jest całkowicie anonimowe. Nikt, poza mną, nie będzie miał dostępu do wypełnionych przez Was kwestionariuszy.
Jeżeli będą jakieś pytania, chętnie na nie odpowiem.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Paulina Siwiec
Ostatnio zmieniony przez Tenar 2007-10-24, 16:00, w całości zmieniany 1 raz
PaulinaS
Wysłany: 2007-08-12, 11:58
Magdo, z tego co widzę, mogę wysłać do Ciebie maila tylko przez forum (bez mozliwości wysyłania załączników). Nie ma tam podanego maila. Czy mogłabyś napisać go tu albo na PW? Byłabym wdzięczna
Dziewczyny, każdy wypełniony kwestionariusz jest dla mnie bardzo cenny, dlatego bardzo proszę o pomoc
_________________ "Jakkolwiek bym się nie starał, nie potrafię już znaleźć się z powrotem w swojej dawnej kopercie czy choćby rozsiąść się wygodnie w swoim starym "ja"; zbyt wielki tam nieporządek; meble poprzestawiano, żarówka się przepaliła, strzępy przeszłości walają się po podłodze."
_________________ "Choć papierków po cukierkach
Tu i ówdzie ślad
Marzy ci się bombonierka
Taka jak ja
Niby nic, a jednak zerkasz
Jak się dostać do pudełka
Odkryć tajemnicę słodką
Delikatnie zdjąć złotko "
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum